dagarna ar raknade, fyra hela kvar...usch!

SOpm vanligt blev det chill vid poolen idag. Eller lite extra chill! Gjorde i princip ingenting. Laste lite Arn, men spraket ar sa jedrans gammeldags sa jag forstar bara halften...om ens det. Blir overlycklig om jag forstar en hel mening. Sa drf trottnar jag snabbt och la undan boken och solade for typ forstra gangen utan en bok eller plugg i handen eller ngn att samtala med och sjalvklart sa somnade jag jue. Och eftersom att jag inte rasolat innan sa brannde jag mig ganska illa pa den kvarten elelr tjugo minutrarna eller var det var. Och framfor allt i ansiktet som da alltid skuggats av en bok. Attans. Sa lar val inte bli ngn mer sol for mitt ansikte plus att jag nog kommer flagna rejalt...Hoppas inte, hoppas inte! Och mina hander har ingen storre lust att bli bruna. Ser inte ut att tillhora kroppen. Nog prat om brannan.
Ar proppmatt nu! Vi var och at pe ett place som hetter emmys eller nat sant. God mat och underbart folk. Och storsta thai-stammingen far man dar. Vi at for-, huvud- och efterratt (eller bara jag och jenny) plus att vi drack tva elelr tre burkar lask var medan m&p drack en singha var. Och allt det gick pa dryga tusenlappen i bath. I svensk valuta ar det ungefar 300 kr!! hur billigt som helst. For en hel familj liksom. Igar kakade vi for bara 200 svenska kronor. Helt sjukt. Fast samtidigt sa finns de stallen dar man ibland far betala mer an vad man gor i Sverige.
Vi kopte aven en liten fagelsak som ploca upp en tandpetare om man tryckte ner dess huvud, (svart o forklara, kanske kommer ihag att fotta) fran emmys. Vi ville ge en san till var kara familj pa munso, som en plojgrej, och fragade var man kunde kopa sadana och da visade det sig att de hade nagra extra over som vi kunde kopa. Till dem har vi aven kopt FBI-trojor till alla barnen, alltsa till mig, jenny, jesper och jacob. Kommer se sa proffisionelt ut pa Kreta i sommar. Haha, men men, sen tror jag att mamma kopte ngn nyckelknippa med ngn liten sak som ser ut som de dar laktristrollen som bade Nettis och hon gillar och har larvat sig med. Alltsa bara roluga plojgrejer till dem. (Hoppas de inte laser bloggen, vilket jag inte tror, men da blir det ju ingen surprise)  Ingen som ar inne pa msn nu heller :/ vad trakigt att ni har sa mkt o gora...kanns som att vi har pyttelite om man inte raknar med so:n! Ar extreeeeeeemt stressad over den. Har inte borjat an...Men om ni har mk nu sa alr ju jag ha en hel del grejs att gora nar jag kommer hem...Suck...Jaja, far forsoka glomma nu och njuta sa lange det varar vilket inte ar latt...Nej, onodigt gnabb nu! Hoppas ni har det unerbart dar hemma!! Juste, emma, har ju inte chattat med dig an, men har du pratat ngt med syven om spanska skolan ? :)
Langtar mkt efter er dar hemma!! Speciellt efter Luddsan och Kung Pung!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ska ni gå på balen med?:)

2009-05-13 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0