Craazy...

...är bara förnamnet på den superduper roliga kvällen vi hade! Dunk, dunk, klapp, klapp! ...typ. Är helt snurrig i huvudet och uppe i varv så kan inte sova! :/ Både jag och Emma hade inte käkat ngn middag innan så det fick bli tv ynka cheese burgare på donken. Och fatta vad man svettades där! Det ran floder som skulle kunna mätta en hel by med vätska typ. Alltså var jag både utsvulten och mega törstig nu när jag kom hem. Så har duckit upp en cola, en halv äppeljuice och proppat i mig en halv ostbågspåse. HAr inte ork att fixa ngt nyttigt! Har ju ändå dansat bort så mkt!
Idag vet jag inte hur planerna ser ut. Ska såklart hoppa i säng och få några timmar sömn och sedan plugga och troligtvis hitta på ngt kul på kvällen ! :)
Kom på att vi glömde ta kort på våra out fits...:/ men men, inte hela världen. Hade i alla fall på mig ett par svarta strumpbyxor, ett vitt linne som gick från under bh:n till över rumpan och över det hade jag en tunn svart topp med blått blommigt mönster på. Till det hade jag även plattat håret (som inte höll sig så länge) och så bar jag två armband med blåa nyanser och en ring med form av en vit blomma! Favoritringen!! Som redan börjar tappa färgen...:/
Och så såg vi ju dessie...tyckte från början när jag läst ngt inlägg på hennes blogg om ngn djurmisshandel eller vad det var att hon verkad rätt funtad ändå...sen har det väl bara ändrats med tiden. Men tonajt...Fick det där pirret i fingrarna när man bara vill gå fram och banka vett i hjärnan på folk. Dock har jag träffat mkt värre personer...finns ett antal på kära ekerön...
Nog om storbloggarna! Ska kanske plugga ellerr hitta på ngt skoj innan jag varvat ner lite... Hoppas ni sover gott! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0