Borde inte få finnas!

Jag har inte hunnit skriva nåt idag förutom nu:p. Vi har vart hos mina kusiner och träffat pappas farbror som är ganska gammal, nåt med 90, men han var pigg och glad ändå tyckte jag. Han berättade massa gamla saker om hans liv, asså shit vad en 90åring har vart med om mycket, det var riktigt kul att lyssna på alla hans historier.
Jag läste Sandras inlägg, åh gu, stackars hundar!! Det är verkligen hemskt att det finns djurplågeri, borde inte få finnas!...Hoppas att mamman till den där lilla valpen fanns hemma hos den där gubben, som Sandra skrev. Jag kan inte så mycket om hundar men måste inte valpar ha mjölk från mamman för att överleva, eller är jag helt ute och cyklar? Tyckte iaf att det var väldigt hemskt!
Tänker sova nu!, ha de bäst, GONATT
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0