Bättre sent än aldrig..

Haha, ja som rubriken bättre sent än aldrig. Har faktiskt inte varit inne nåt på datan idag, därför har jag inte bloggat något, men nu är jag här!:D haha. Jag får skylla på att jag har sovit två gånger idag, vet inte hur jag ska kunna somna ikväll:p, jaja jag kan ju faktiskt läsa Stor i käften som jag ändå ligger efter i. Jag känner mig väldigt äcklig, jag kom hem från handbollsträningen för snart 3 timmar sen och jag har fortfarande inte duschat. Jag orkar inte, så jobbigt....Det har inte blivit så mycket plugg idag heller, fast jag tänkte ha en pluggkväll, men nej, jag får väl plugga massa imorgon istället. Just nu sitter jag och kollar på dom desperata hemmafruarna, jag kan hålla med Sandra om att det är riktigt roligt. Jag brukar inte kolla på det men jag kanske ska börja?.. hmm. Vi hade nationelltprov i matte idag, gick inte jättebra men inte jättedåligt, sådär heltenkelt. Annars har det väl inte hänt något speciellt i skolan idag tror jag. Imorgon är det onsdag, vilket betyder sköna skoldagar. Vi har musik på morgonen sen har vi eva-pass och sen ska vi egentligen ha spanska men eftersom det krockar med våran spanskalärare så har vi spanska på tisdagarnas evapass istället och två eva-pass på raken på onsdagarna istället. Iallafall så har vi bara svenska sen och slutar tio över två, SKÖNT!!
Usch vad jag ogillar det här vädret, Sandra du har inte missat nåt fint väder. Här regnar det typ bara, aja får hoppas att det spricker upp ..
Jag har inte så mycke mer att skriva om, så jag får väl avrunda här, Puss och kram lång banan. /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0