17 maj!

Vet ni vad det är för speciell dag idag? För det första är det Norges nationaldag, och för det andra är det min och Sandras namnsdag!!:D asså Rebecka! Så man kan också säga att vår blogg har namnsdag idag:p, haha.

Jag ska snart pallra mig upp från sängen och sen åka på ledarutbildning igen som det var igår också. Sen efter kanske jag åker till skansen med mormor och morfar eftersom det är Norges nationaldag och då brukar det ju vara lite allsång där, om jag inte måste plugga.
Ska käka frukost nu ha de bäst!
Emma

Nu är det inte långt kvar tills Sandra kommer hem:D!!!!
En bild på oss någon lördag kväll eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Julia

ha den äran på namnsdagen då ;)

2009-05-17 @ 17:09:08
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0