00:24

Tjoohoo
Kom precis hem från en kväll vid närlundabadet riktigt mysigt men kallt. Dom skulle typ gå vidare nånstans men jag bestämde mig för att gå hem eftersom jag frös väldigt mycket. Skönt att vara hemma i värmen.Känner verkligen hur händerna håller på och tinar. Ska nog gå och lägga mig snart. Jag ska upp hyffsat tidigt imorron, vi ska till mina kusiner och träffa pappas farbror som typ är 93 år. Jag tror jag aldrig har träffat honom förut så det ska bli kul. Ska dra mig mot sängen nu, pusshej! /Emma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeej! :D

Jag och jenny har hittat ett billigt internetcafe sa det komr nog spenderas mer tid vid datan nu framover! Satcare som maste skota bloggen sjalv:p Men kommer tyvarr inte in pa sida...blir bara vitt...:/ men men, har inte tid just nu anda, var tid gar ut om tio minuter typ! Hop[pas du har det super! Saknar dig enormt! Hoppas att vi kan chatta snart! Du behover inte godkanna det har om du itne vill :P Nej, 2 min kvar! Ha det bast sysyter :P //Sandra

2009-05-10 @ 15:00:56
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/
Postat av: Emma

HEEEEJ:D!

Okej, gu vad bra:D!!

Ja, jag hoppas verkligen också det, men vi är typ aldrig inne smatidigt på datan:/:p.

Jag har det bra, men saknar dej sjukt mycket!!!!Hoppas du har det bra, men det har du väl, man kan ju inte ha det dåligt i Thailand;):p, haha. Vi ses ju faktiskt snart, lite mer än en vecka bara:D!!.

Ha det bäst och hälsa alla!! <3333333333

2009-05-10 @ 23:51:51
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0