1-2 Juli!

Tjo, det var ett tag sen jag skrev ett inlägg, men man har typ fullt upp hela tiden. Det är ju så underbart väder och då vill man ju inte sitta vid datan och sega. Men nu är jag här:p.
Just nu är jag i mammas affär och jobbar. Fast det är inte några kunder just nu så då kan jag sitta vid datan.
Vi kom ju hem från paddlingen igår. Gu vilket underbart dygn asså. Det började med att jag, Sandra, Jojjo, Jossan, Minna och Emelie paddlade iväg från tranholmen nån gång runt tre tror jag. Efter kanske nån timme eller nåt tog vi en paus och fikade lite och så. Sen fortsatte vi mot en strand som eter Myra där vi var. Jossans pappa skjutsade packningen dit för det är ju inte så lätt att ta med den på båten. Så typ direkt när vi kom fram till stranden gick alla förutom Minna och hämtade all packning. Nån var ju tvungen att vakta båtarna.  Sen påvägen till baka så gick vi vilse, haha. Men efter en stunds letande efter rätt väg hittade vi tillslut rätt. Sen på kvällen åt vi och badade och hade det riktigt mysigt. Sen när alla hade somnat gick jag och sandra ut och kissa. Från början var jag inte alls pigg men Sandra som var full av energi fick mig pigg så vi åkte ut och paddla nån timme. Asså jag har nog aldrig sett vattnet så stilla. Sen när vi kom tillbaka gick vi och plockade smultron som vi sedan doppade i smällt choklad. Sjukt gott! Sen började klockan närma sig fem och då tyckte vi att det var dags att sova, man vill ju inte sova bort hela dan. 10 nån gång vaknade alla och vi gick ut och åt frukost sen efter badade vi. Efter att Jossans pappa hade hämtat all packning paddlade vi till busviken och badade lite där sen paddlade vi tillbaka till tranholmen. När vi hade lämnat kanoterna och så gick jag och sandra hem till mig och käkade lite och sen tog vi mopparna till Jossan där vår packning var. Sen åkte Sandra hem till sig och jag till mig.
Senare på kvällen efter Sandras och Jossans träning gick vi och tog ett kvällsdopp. Gu vad skönt det var, kallt men skönt. Sen drog Jossan hem och jag och Sandra gick och köpte Ben and Jerrys och chips och åkte hem till mig och kollade på film. Efter filmen tyckte vi att det skulle vara skönt med en promenad så vi gick ut på en lite längre promenad än vad vi hade tänkt. Sen gick vi tillbaka hem till mig och satt vid datan, eller rättare sagt satt Sandra vid datan, jag sov, haha. Sen runt fyra,fem nån gång åkte Sandra hem.
 
Nu ska jag börja göra iordning för stängning. Pusshej
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0