Inte långt kvar nu..

Ja de blir ju inte så mcket bloggande nu på sommarlovet eftersom det finns så sjukt mycket annat att göra. Just nu jobbar jag så då kan jag ju blogga lite om det inte är några kunder förstås.
Efter jag har jobbat ska jag hem och göra iordning mig till Sandras mammas fest ikväll. Jag, Sandra och Vican var inne i stan igår och då köpte jag en ny klänning som jag tänkte ha ikväll.
Som rubriken, det är inte långt kvar nu tills vi börjar gymnasiet bara 25 dagar kvar!. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort, men roligt ska det bli! Om det är nån som inte vet så ska jag och Sandra gå på Atletica som ligger i stadshagen på kungsholmen typ.
Nu hörde jag att det kom en kund så Back to work!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0