Uppdatering

Det var ett tag nu sen vi skrev ett inlägg men båda vi har så mycket annat roligt att göra än att sitta vid datan. Nu har Sandra kommit hem från Norrland, eller det gjorde hon i fredags. Så på fredagkvällen träffade jag henne och vi typ gick en promenad och sen köpte vi varsin Ben and Jerry´s och åkte hem till mig och kollade på film och myste. Sen på lördan gick jag, Sandra, Jenny, Sandra och Jennys grannar och två kompisar till Sandra och Jenny på bio. Vi såg Natt på museet 2 med svenskt tal eftersom det var en som inte kunde läsa så bra. Sen på kvällen var jag och Sandra ute och sen åkte vi hem till Sandra och sov där. Igår vaknade vi nån gång runt 3 och jag åkte hem typ direkt. Sen på kvällen hade jag filmkväll med Elina, Lovisa, Sol, Emma och Meitalle. Och idag har jag inte gjort någonting. Ska kanske träffa Sandra en stund ikväll.
Sandras systers kompis Victorias pappa fick fyra fribiljetter till Britney Spears konsert imprgon och hon bjuder med Jenny, mig och Sandra!! Ska bli gaaaaaaaaalet kul!!:D 
Det blev ett väldigt konstigt inlägg, haha aja nu ska jag nog ut i solen, ha de bäst!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0