Voy a cenar en casa de Jossan

Ska snart sätta mig på mopen och dra och käka middag hos Jossan med några tjejer! Mysigt Mysigt! :) Pratade precis med Emma, ska möta upp henne innan vi beger oss till Jossan. Väntar bara på att hon ska bli klar och ringa igen och att batteriet till kameran ska ladda klart! Den är ganska ny så har nog inte haft med den när jag träffad friends! Blir så mkt bättre bilder på den kameran än på mobilen! Nej  u ska jag gå och finslipa lite på detaljer, som att borsta tänderna och lägga på lite läppglans :) Ngt jag oftast inte hinner göra i vanliga fall då jag nästan alltid måste stressa! Vet inte vrf jag var ute i en sådan bra tid idag men skönt är det i alla fall att inte stressa, även då jag inte har ngt emot att stressa för hatar dessa ögonblick när man är klar och bara sitter och väntar och väntar! Så otroligt långtråkigt. Sucksucksuck...

Juste, mamma kom hem med jordgubbar idag så för inte så länge sedan mumsade vi i oss årets första jordgubbar!/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0