Vinst i premiären!

Jag kom precis hem från årets första serie match som spelades på Helenelunds IP. Blev en lite orättvis seger kanske, men vi kämpade på bra. Är inte speciellt nöjd med min insatts. Trots bra uppladdning gick det åt helvete. Menmen, lära och glömma! Ska snart käka lite och hoppa i duschhen. Eller gör nog det i reklamen, Van Vetereen eller hur det stavas.
Oj, nu var det ett tag sedan jag började skriva det här inlägget. Jagade iväg en skitkatt som håller på och bråka med Oliver. Jävla kattskrälle! Varje kväll när Oliver är ute så kommer han. Jaja, ifs leker de kanske, men låter inte så och Oliver springer ju alltid in och gömmer sig när man öppnar dörren. Anyway, fick inte ha i örhängena idag, även då de var omsorgsfullt tejpade. Så fick springa av planen och slita av mig tejpen och örhängena. Nu när jag skulle sätta i dem igen tog det stop. Ett öra hade inte växt igen så mkt så det gick ganska bra, men det andra...hualigen. Sån jävla äcklig smärta som typ illa upp i hela huvudet. Usch, men nu sitter örhängena i de ömma öronsnibbarna i alla fall! Goodie. Hur som helst, ska sätta fart med det jag ska göra nu och kpomma i säng i tid ikväll! Ska försöka somna innan tolv alla dagar den här veckan. Kommer nog inte lyckas men det ät lugnt i skolan så håller tummarna på att John Blund kommer tidigt! :) Ha en mysig söndagskväll! / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0