Lite allt möjligt!

Tjoooooooooooooohooooo:D!!
Det var väldigt skojjigt och mysigt hos mormor och morfar, det är det ju alltid. Vi spelade kubb åt mat, mat och ännu mer mat och så letade vi påskägg såklart så nu har jag ätit så mycket godis att jag mår så sjuuuuuuuuuuukt illa, ett tag tänkte jag nästan stoppa fingrarna i halsen men där går gränsen. Hoppas att det går över under natten så jag kan äta ännu mer godis imorron:D!
Asså gu vilket härligt väder det var idag vår termostat visade 19 grader och det är ju bara April! Jag han typ inte sola nånting men om det är lika bra väder imorgon ska jag sätta mig i solen med boken jag ska berätta om nästa vecka i skolan, jag har knappt börjat:S, så det är  verkligen dags att göra det.
Juste tack så mycket Sandra för att du fixade på headen eller vad det heter:D:p.
Ha de bäst och sov gott!:D
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0