Fredag imorgon:D!

Som Sandra skrev hade vi inte så lång dag idag, vilket var superskönt, så jag, Sandra och Olivia åkte till Q8 efter skolan och köpte varsin glass, sedan åkte vi hem till Olivia och kolla på tv och myste:p Vi var bara där i typ en halvtimme eller nåt, eftersom alla skulle bort. När jag kom hem satte jag mig faktiskt med samhällsfördjupningen som jag har skjutit upp ett tag, nu gick det inte att skjuta upp den längre:p. Det har gått ganska bra, jag har gjort G- delen och började med VG- delen, det gick mycket fortare än vad jag trodde det skulle göra fast jag har fortfarande väldigt mycket kvar, har bara börjat.
Ikväll är det handbollsträning, jag fattar inte riktigt vart vi ska vara eftersom en skola har nån show i bollhallen, aja de löser sig väl.
Nu tänkte jag börja på religion/svenskauppgiften livsviktigafrågor och sen läsa lite kanske, mycket plugg ere men imorgon är det ju FREDAG så då får man ju ta en paus från skolan:D!
Ha de bäst /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0