Läsa hela natten lång!

Sitter här med boken bredvid mig som jag ska läsa klart till imorgon, den ger mig ångest. Jag har massa sidor kvar, eftersom jag inte läser så speciellt snabbt vet jag inte hur jag ska hinna. Jag kan inte påstå att  jag tycker om att läsa sådär jättemycke fast när jag hittar en bok som jag fastnar för då brukar det gå bra. En så länge tycker jag inte det har hänt så mycket i den men jag får hoppas att den blir bättre och mer spännande. Jag kan inte skylla på min lärare eller nåt heller för jag har haft jättelång tid på mig så jag får heltenkelt skylla mig själv, jag kunde ha planerat myckebättre.
Jag kom hem från handbollsträningen för ungefär en halvtimme sen. Det var inte den lättaste träningen heller eftersom vi hade fys och jag brukar bli så sjukt trött efter fysträningar så jag brukar inte orka göra så mycke efter men en så länge känner jag mig ganska pigg så jag får hoppas att det fortsätter så för nu måste jag verkligen LÄSA!

Juste bilderna från kvällen hos Jossan kommer, jag och Sandra ska bara hinna fixa det:p.
Ha de bäst! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0