KALLT att åka moppe på natten!


Kom hem för ungefär en halvtimme sen från en supermysig kväll med Sandra, Jossan, Emelie, Minna, Agnes, Olivia och Julia. Jag och Sandra skriver mer detaljerat om kvällen imorgon eftersom vi båda inte har någon ork för det just nu, det kanske kommer in lite roliga bilder från kvällen då också:).
Jag åkte moppe hem, gu vad det är kallt! Jag hade ganska mycket kläder på mig men ändå räckte det inte. Det känns nästan som man precis har kommit upp från en isvak, eller okej inte riktigt så kallt men nästan. Nästa gång jag åker moppe hem på kvällen/natten ska jag ha typ två dunjackor och typ fem par byxor och sjutton par strumpor och vantar då lär jag inte frysa;). Jag får heltenkelt prova det nästa gång!
Nej nu ska jag bädda ner mig i min varma sköna säng.
Gonatt och sovgott! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0