Bio och balklänning!

Kom precis hem från min morbror och kusin, har varit där och kollat på en balklänning, den satt som en smäck, jag ska förmodligen ha den på balen om jag inte hittar någon ännu bättre. Den är inte alls som jag hade tänkt mig men jag tror nog den blir bra:). Den är lång och typ turkosblå med snöre i ryggen och så kan jag välja om jag vill ha axelband eller ej.
Jag kanske lägger in en bild senare. sInnan vi åkte och tittade på klänningen var jag,abbe(lillebror), mamma, pappa på bio. Vi såg Monsters vs Aliens. Jag hade inte så stora förväntningar, men den var faktiskt väldigt rolig. Den passade både små och stora.
Nu ska jag städa lite, ha de bäst!
/Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0