Sista skidträningen för i år..

Kom hem från skidträningen precis. Jag var inte så taggad på att åka skidor innan träningen men jag är verkligen glad att jag gjorde det, för det var asroligt. Underlaget var mjukt och var därför inte det bästa men med lite salt på blev det hårdare:). Vi åkte nästan från hela backen vilket jag inte trodde skulle gå, men det gick alldeles yppeligt:p. Chokladbollar, kakor och saft blev det också eftersom det var sista träningen för i år eller kanske för alltid för min del, jag vet inte om jag ska fortsätta nästa år, jag får se hur det känns då. Slalom var det som gällde idag, för mig gick det väl hyffsat bra men det var inte den bästa, men en bra avslutning blev det iallafall:).
Imorgon har vi sovmorgon, vilket ska bli sjukt skönt!
Ska gå och duscha nu och sen lägga mig och kolla på mamma mia:).
Ha de bäst /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0