Onsdag!

Kom hem från skolan för en stund sen. Onsdagar är faktiskt helt okej, vi har bara fyra lektioner och vi slutar redan tio över två, SKÖNT!. Bokredovisningen gick helt okej. Vi satt  fyra och fyra i varje grupp och bara berättade om boken typ så det var inte så speciellt svårt:).
Jag fick reda på att det är skidträning ikväll:p Konstigt!, eftersom ute är det ju typ som sommar och jag låg ju liksom och solade i helgen, men de ska bli kul att åka en sista gång innan sommarn tar över helt.
Juste, snart är det spexfoto också,  jag tror det är i slutet av april så det är inte så långt kvar. Klassen röstade fram att vi skulle ha FILM tema så då kan man ju vara iprincip vad som helst. Vet inte vad jag ska va men jag och Sandra har pratat lite om det så de ordnar sig nog:p.
Nu ska jag leta lite information om Enrique Iglesias till en spanska uppgift.
Ha en fortsatt bra onsdag:)
/Emma



Lägger upp den här snygga bilden som Julia tog på påsklovet, ser ni N:et?:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0