Rolig dag på Idol!

gokväll, sitter här och kollar på Jag vet vad du gjorde förra lördagen, dom hypnotiserar typ människor, riktigt roligt faktiskt. Är sjuuuuuuuuuuuuukt trött efter en dag på Idolaudition med Sandra, Jossan, Jojjo och Olivia. Vi gick typ och la oss runt ett igår/idag och gick upp runt tre, inte konstigt att jag är trött! Vi var vid hovet typ fem på morgonen. Som tur var så hade vi med massa filtar och sånt för varmt var det verkligen inte. Insläppet skulle vara 10 men nästan en hel timme senare började det.  Dom släpper ju inte in alla på en gång, dom kanske släpper in runt 30 pers varje gång och då är det kanske en kvart mellan alla insläpp så det tar ju ett tag innan man kommer in. Men eftersom vi var där fem stog vi ganska långt fram så vi fick inte vänta så länge tills vi kom in. Idag fick inte dom som sökte träffa den "riktiga juryn" utan det är nån slags "förjury". Om man gick vidare från förjurryn fick man träffa den riktiga först på måndag eller tisdag. Juste jag har ju inte sagt vem det var som sökte men det var iaf Olivia, skitduktig var hon!! Tyvärr gick hon inte vidare men inte så konstigt eftersom det typ är 3500 som sökte och 4% går vidare. Man gick in fem och fem, Olivia hade ganska otur eftesom hon bara hamnade med massa bra och hon är också skitbra, iaf så kunde inte juryn bestämma sig vilken dom tyckte skulle gå vidare så ingen av dom gick vidare, men juryn tyckte hon hade en stark och bra röst och dom tyckte hon skulle söka nästa år igen. Hon är ju bara 16 år liksom! Vår musiklärare sökte också men han gick tyvärr inte heller vidare, dom ville höra han sjunga en till låt och då kom han typ inte på nån så då gick han inte vidare tyvärr.
Det var iaf jätteroligt att vara där och se hur det går till:). Nu ska jag typ lägga mig är som sagt sjuuuuuuuuuuuuuuuukt trött:p.
Gonatt / Emma

Kommentarer
Postat av: jojjo

Bra skrivet om dagen emma :)

Lägger du in bilderna du tog sen? Kan du isåfall skicka dom till mig?:) Jag har några bilder så säg till om du vill att jag ska skicka på msn :D

puss <3

2009-04-26 @ 11:15:07
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, jag tänkte det, men jag ska bara hitta sladden till kameran:p. Självklart kan jag skicka dom isånnafall;)

pussss<33

2009-04-26 @ 12:10:30
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0