God Kväll!

Birka hade vårshow i bollhallen så vi fick vara ute och ha fys. Vi körde en kombination mellan backträning och intervall. Vi sprang upp för en backe och sen ner igen säkert 20 gånger om inte inte mer. Jag hade lite ont i vaden innan träningen men tänkte inte på det så mycket på det då, nu känns det däremot mer, den kanske är överansträngd eller nåt, aja det går väl över.
Imorgon är det FREDAG:D, efter skolan ska jag och Sandra in till Solna och göra en sak som verkligen är på tiden. Som Sandra skrev är det inget märkvärdigt, haha men kul ska det bli iaf. Vi avslöjar det imorgon.
Kanske ska gå och lägga mig och läsa Dvärgen, en svenskabok som typ alla nior ska läsa, jag har nog inte hört nån som har tyckt att den är bra så det känns ju väldigt lockande, men men, måste man så måste man..
Godnatt! /Emma!

Ser den inte lockande ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0