Underbara lördag! :)

Kom hem från Emma för en liten stund sen och sitter nu och väntar på att nagelacket ska torka på ena handen, blev lite cp igår så håller på och göra om nu. Anyway, vi hade en mysig men sen morgon hos Emma med underbaraste frukosten som man alltid får där! Vet inte hur de får mackor med smör och ost smaka så gudomligt gott!?
Tog lite bilder som jag ska ladda upp nu! Blev inte så många men ändå! Bättre än inga! Nu hade jag tänkt att duscha och göra imig iordning i lugn och ro inför kvällen istället för att sedan stressa. Men orkar inte, börjar med plugget istället. Men vi har typ inget till nästa vecka och det känns lite för tidigt att börja med ngt redan nu. Får se hur det blir. ska återgå till nagelacket nu! See ya! /Sandra


Olivia och Emma invirade i filtar


Jojjo och Julia :)


Ingen skarp bild...menmen


Vad tycker ni? Är glasögon något för Emma? :P


Haha, kanske nte skulla ha varit blixt.  Jag fick en helt cp mun..:P

 
Haha :)


Bruttan ;)



Kanska hinner ladda upp bilderna från Jossan nu!? Om jag hittar kameran och laddaren vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0