Trots helg så är det fullt upp nu

Jaa, rubriken säger väl det mesta. Ska duscha och platta håret och göra mig iordning, sedan packa vilket är lite klurigt då jag inte vet vad hur jag på det mest effektiva sättet packar inför en övernattning, en morgon i kö och en varm dag på idol...Hmm, trodde jag kunde komma undan med en väska men en bag blir det nog för mig..som luktar sur strumpa skulle jag tro. Jag hade också hoppats på att få plugga lite eftrsom att nästa vecka blir ganska körig med prov, läxor, crazyfotografering och handling inför den plus träningar och match, sömn, Valborg och PACKNIIING!! :D Under helgen som kommer har jag heller inte mkt tid över. Idol imorogn, munsö på kvällen, städning på söndag och sedan antar jag att jag är helt slut på söndagkväll så det är väl en tidig kväll för mig då. Nu ikväll ska vi ut en snabbis och kanske införskaffa lite godis eller lunch på statoil eller nåt, sedan hem och sova typ två timmar hos någon och sedan är det upp typ tre för att bege sig in mot hovet runt fyra på MORGONEN! Fatta död jag kommer vara! Men men, mysigt kommer det i alla fall o bli! Och det fantastiska underbara superduper mega bra vädret kommer göra det tusen gånger bättre! VAr ute och cyklade en runda med Jossan i eftermiddags, super mysigt! Underbart att få cykla igen, men det går lite långsamt om man jämför med speeden hos moppen. Oj, nu börjar klockan närma sig halv åtta! Jisses! Time to sätta lite fart! See ya! / Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du söka till idol?? :D

2009-04-25 @ 11:27:33
Postat av: sandra

haha, nejnej :P Följde bara med en kompis ;)

2009-04-25 @ 23:39:52
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0