torsdag!

Idag hade vi två nationella prov, B1 och B2. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, jag trodde B2 skulle vara skitsvår men det var de inte:). Huvudräkning är däremot inte favoriten..så på huvudräkningsdelen kan jag inte säga att det gick sådär jättebra. Det kändes inte så bra iaf..
Aja, vi spelade volleyboll idag också, det gick faktiskt bra, vi mötte killarna och vi vann faktiskt. Dom körde väl inte så jätte seriöst men men vi vann iaf:p.  Efter skolan åkte jag och Sandra till Lidl för att köpa godis och sånt till lördag när vi + Jossan, Olivia (som ska söka) och Jojjo ska till idolaudition, de  ska bli skitkul, vi har tänkt att åka runt fyra på morgonen men vi får väl se om vi orkar det..:p
Snart ska jag åka med hanbollslaget och käka middag, lite belöning från all fys som vi har haft:) Ser att klockan är mycket måste kila, ha de bäst! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0