Thailand om fyra dagar !!

Tjoosan! Ska efter det här sätta mig ner och trycka in 7 sidor om krafter i min skalle innan halv sex så har vääldigt bråttom. Blir så lite inlägg när jag har mkt och göra, men i soon kommer allt nog lugna ner sig! Åker ju på söndag så nere i de underbara älskade Thailand kommer jag förhoppningsvis ha en massa tid :) Men kommer ha med mig kilovis med plugg..Menmen, spelar ingen roll. Idag var det en väldigt soft dag. Började med musik där vi fick reda på vad vi ska spela för låt. Det blev Rolling Stones med ngn låt som hette typ paint it black eller så. Besökte även den uderbara (NOT) tandläkaren idag. Hade hål uppeoch nere så är bedövad i hela munnen. Måste börja ta hand om mina tänder för även då det ät bara ngn timme man spenderar i den där hemska stolen så är det inte värt det! Hualigen. Hoppas på aldrig mer! Haha, och höll på och dö sen när jag kom tillbaka till skolan och träffade lite roligt folk så att jag skrattade. Hela vänstra sidan av facet drog i hop sig så att jag blinkade när jag skrattade. Så där stod jag och hade sneaste leendet med ett halvöppet vänsteröga...HAHA, snacka om tant känslot jag fick. Men men, det börjar släppa nu men det sticker som in i..Nej, no-boken ropar på mig nu! Måste skynda mig nu, har match åtta senare. Är sjukt trött och vet inte hur jag ska orka. Men vi får väl se hur det går. Åter till skloböckerna nu... See ya/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0