sucksucksuck

Efter en ganska misslyckad redovisning idag av boken är humöret inte direkt på topp, framförallt inte vad gäller synen på skolarbete...Och det känns som om jag drunknar i läxor vilket inte gör det lättare, även då mängden läxor är liuten om man jämför med vad vi brukar ha.  Är också extrem trött och det värker och bultar i foten...det + läxor är ingen vidare bra kombination. På toppen av allt detta ärdet världens liv i huset nu också. Stora suckar. Finner ingen lugn och ro var jag än går  den röda stugan på Älv vägen. Och musiken förvirrar bara min sega och mjöliga hjärna. Nej, nog klagat. har två ben, två armar, bor i fredliga Sverige och har tillgång till friskt vatten varje dag och mat på bordet. Vad har jag att klaga på liksom? Men självklart är allt inte blää nu, det är ju finaste vädret och för varje minut som tickar kommer jag allt närmare Thailand!!!!!!!! :D Hursomhelst, mitt humör-för-att-vara-med-kompisar-och-ha-kul är på topp!! Tråkigt att man inte kan "utnyttja" det bara. Anyway. fucking cp Microsoft Office skiten dampar sönder så kan inte skriva ett jävla ord på den där blanka vita sidaaan! GR. Så vad händer då när mina skolarbeten behöver göras på dator inte går att genomföra! Jo, då börjar man göra en massa andra saker...hela dagen känns som en stor SUCK men med ett litet leende för det fina vädret och det lite halvglada humöret. Anyway,måste fixa skitsaken på datorn nu...om det går! See ya /Sandra


Vrf krångla till allt så mkt för? Nya versioner och skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0