Söndagkväll!

Har precis borstat tänderna och tvättat bort sminket och så och nu sitter jag här och kollar på nåt program som heter Whitout a trace det är typ som brottskåd försvunnen (om nån vet vad det är:p). Inte min typ av serier, gillar inte kriminalserier och sånt, lite för läskigt för mig..haha. Kom hem från en mysig kväll hos Elina för en stund sen. Vi kollade¨typ på en fransk film, dansade, tränade och åt.:p..Juste, jag hittade en present till farmor i stan, en bricka med matchande serveter till, får hoppas att hon gillar de, annars får hon väl byta.
Kul att Sandra och dom vann matchen..men aj vilken smärta och trycka in örhänget igen, stackarn.:/ Jag tycker det gör ont att bara nudda örat typ så jag kan verkligen tänka mig hur ont det måste gjort.
Tänkte kanske lägga mig och kolla på en film nu eller läsa lite i boken som vi ska läsa i skolan. Som tur bytte vi från dvärgen till en annan eftersom alla typ klagade på dvärgen, just nu kommer jag inte ihåg vad boken vi bytte till heter, haha:p Ska iaf lägga mig nu, ha de bäst! /Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0