Somnar snart sittandes!

Jaa, så trött e jag nu! Ögonen håller på att gå i kors på mig så efter det här ska jag bege mig ner på momangen och tvätta bort allt vad smink och tandtroll heter och sedan knapra i mig några pommes frites, eller gör ju det såklart innan jag borstar gaddarna ;) Hursomhelst, hade jätte mysigt hos Jossan, bilder och en mer detaljerad information kommer. Imorgon kanske jag och Emma har tid att sätta ihop ett inlägg.
Oh my vad jag är trött!! Önskar inget annat än att få lägga mig och sova på en strand i Thailand just nu! Skööönt!! Och hur konstigt blev inte det här inlägget nu? :S Aja, har verkligen ingen ork till ngt just nu! Kanske inte konstigt eftersom att jag bara sov knappa tre timmar!! :S Nu är nog maten klar, se ya later! Och Godnatt! / En trött Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0