Sömn är det bästa som finns

Slutade som sagt tolv idag men vi stannad kvar efter skolan och tränade Volleyboll som vi antagligen kommer lira nästa vecka! Hoppas det så att jag hinner vara med! ;) Anyway, använde lite för mkt energi än vad jag hade tänkt med idag...är ganska seeg nu så det blir TV i sängen eller några sidor ur "stor i käften" i sängen. Får se, TVn lockar mest. Anledningen till att jag tog upp energ är att vi ska spela match ikväll! Är faktiskt taggad, eller mer än vad jag trott. Ska bli kul, men inte att halva Ekerö ska komma och titta. Blir så lätt distraherad. Menmen...blev inget inlägg från mig igår förutom det jag och Emma skrev tillsammans men det verodde på att jag somna äckligttidigt igår. Kom hem från Emma och satt och åt när mamma kom upp och fick se hur jag halcsov över maten! Så träningen förbjöds trots protester. Men nu tackar jag henne! Var så ääckligt trött. Höll på och somna på moppen..Så det var bara av med smink och borstning av tänder och sedan raka vägen till sängen. Och då var klockan runt sju, kanske somna halv åtta, och gick inte upp förän strax efter sju idag. Alltså nästan 12 timmars sömn! Äntligen! :) Men känns som om jag skulle kunna omsna samma tid i dag igen. Nästan. Men fatta vad sömn är viktigt. Speciellt för mig som är så präglad av sömnen. Går så mkt lättare i skolan. Nej,nu ska jag sätta fart, hinner kanske slänga in ngt meddelande senare. See ya! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0