Snart vaknar det sovande folket i huset...

och då kommer jag ligga illa till om dom kommer på mig sittandes vid datan. Måste ju liksom låtsas att jag sovit ngn timme och säga att jag är jättetrött och sen, lite sernare säga att jag inte sov ngt alls. Jag vet, jag ljuger, inte bra, men bättre det än att de ska få rå damp! Eller oftast så får inte mamma det men pappa bryr sig ibland inte medan han ibland kna bli tokig! Ifs bra, han bryr sig jue men ändå. ;) Hur som helst, sk pallra mig ner rill badrummet, borsta tänderna och få bort godissmaken ur munnen, kanske slänga i mig ngt nyttigt och sedan kanske städa i rummet som är i största behov av det just nu. Och sen efter det kanske det har blivit tillräckligt varmt för att man ska kunna lägga sig ute och vila i solen! Ciao! /Sandra


Apropå sova, två söta jordgubbar (Jojjo & Julia) i skolan efter tidiga luciatåg. Gammal bild, men söt:) Deras blogg hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0