Snart är påsklovet slut..

Om ungefär en timme och tjugo minuter är det härliga över och nu väntar typ 9 veckors pluggande framöver sen är det sommarlov!! Det är nu jag måste ta mig i kragen och verkligen orka det här, det är nu det gäller.
Det är i allafall skönt att vi har haft alla nationellaprov i engelska och svenska, nu är det bara matte och språk kvar tror jag.
Veckan som kommer vet jag faktiskt inte vad vi har för läxor och inlämningar, det har jag förträngt för länge sen. Eller en grej vet jag faktiskt och det är den där boken som man ska läsa och sen bärätta om för klassen som jag inte har kommit sådär jätte långt i, jag får väl lägga i en rem!
Dags att  gå En blomma i afrikas öken kallar!
Sovgott! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0