Sjukaste Långfredagen

Haha, blir full i skratt när jag tänker på gårdagen. Började normalt med en äckligt god smörgåstårta och lite mys med film och sånt. Slutatde med håltagning i öra och kortspel mitt i natten! Oh my... Ifs, att hitta på bus under nattens ljuva timmar är inget ovanligt för oss fyra (alltså jag och min syster och Jesper och Jacob som då är brorsorna i familjen vi var hemmahos igår). Kanske inte har nämt dem. HUrsomhelt s är det två killar, en 94a och en 99a om jag inte minns fel. Fram tills för några år sedan har vi bott grannar men nu bor de som sagt på Munsö. Så vi är alltså som syskon.
Den här natten blev lit sjukare än vanligt då vi tog hål i min och Jennys mammas öra. HAHA, så nu har hon bara ett hål i höger öra. Självklart så var hon med på det hela. Haha, låter lite galet, vilket det också var, men vi hade sjuuukt roligt. Roligare än o ställa sig och göra en kladdkaka klockan fyra på natten vilket också brukar hända i det gula huet på munsö! :P
Ska återgå till de mysiga solen där ute nu innan de försvinner från vår tomt. Vilken underbar dag det är idag!! 20 grader i skuggan här! I like! No...I LOVE!
Ha det bra så länge! Juste, kul att emmsi skrivit :D <3
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0