Sista träningen inför seriepremiären!

Haha, hade idétorka vad gäller rubrik så blev inspirerad av Emmas tidigare rubrik om skiträningen. Anayway, börjar bli lite smånervöst att snart få spela tävlingsmatcher istället för tränings. För på söndag smäller det! Ska ifs bli kul igen, även då de flesta matcherna antingen går kanonbra eller tvärtom. Hursomheslt, kom hem precis, vi drog ut på tiden en extra halvtimme och sen pratade jag lite med sophie, nina och maja typ. Himla trevligt men man kommer ju aldrig hem. Så därför har jag inte duschat än, men funderar på att gör några fys övningar eller ge mig ut och springa elelr nåt. Var ingen jobbig träning. Hatar att inte känna att man gett allt på träningen. Haha, och så påverkar ju Thailand förstås. Måste ju bli lite smalare, men kommer aldrig lyckas. Jag orkar ändå knappt bry mig. Vem kommer vara där och se mig förutom thailändarna och svenska turister som typ bor uppe i Norrland och som är typ dubbelt så stora ändå liksom. Anyway, är helt mosig i huvudet. Även då träningen inte var jobbig sprang jag typ runt och gjorde typ ingenting och fatta ingenting. Hängde inte riktigt med i huvudet. Man blev ju lite snurrig på Volleybollen när man ska följa bollen som går fram och tillbaka hela tiden.

Oj, herregud vad långt det här blev! Har fortfarande inte kommit fram till det jag hade tänkt komma fram till vilket är att det är en av veckan mest underbara dagar imorogn, nämligen fredag! Går en lång och jobbig dag imorgon men fyra av lektionerna som två av våra lärare har, en som har No och matte och en som har sv och so, är sjuka och borta och vi har inte haft några vikarier på dem förutom en snabbis idag ifs. Hoppas att vi slutar tidigare! Men det spelar ingen roll egentligen för efter så bär det av till Solna där jag och Emma ska hitta på lite kul! Och det avslöjar jag senare när vi gjort det... om vi vågar.  Haha, ingen speciellt stor grej men ändå, är lite nervös trots allt vilket ingen annan är förutom vi typ..Menmen, imorgon avslöjar vi det, eller jag iallafall, Emma kanske berättar innan. We'll see. Hursomhelst, ska se om jag orkar gör de där övningarna, annars är det dusch och pluggsom gäller för min del! See ya/Sandra

Tänkte avrunda med två bilder på Eva Longoria! Cool hon är! Och för de som inte vet vem hon är så spelar hon Gaby Solis i Desperate Houswifes! 




Två av de underbara desperata hemmafruarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0