Shopping under påsklovet

Innan påklovet började hade jag en superduperlåååång lista på vad jag skulle införskaffa! Trodde verkligen inte att jag skulle komma hem och få kunna kryssa för alla olika saker på listan. Här är lite kläder som jag kom hem med;


Ljusa jeans från Tiger 1199 kr
Halsband från H&M ca 50 kr
Blå jeans från Levis 899 kr


Mkt snyggare på såklart :P Hade bara inte orken att dra på mig dem.


T-shirt från H&M ca 100 kr
Linne från Marwin (JC) två för 199 kr


T-shirt från H&M 129 kr
Linne från Marwin (JC) två för 199 kr


Tröja från Adidas 315 kr (REA)

Köpte även lite smått och gott som leggins och annat nödvändigt. Köpte också ett par jeansleggins från Gina Tricot för bara 199 kr, ljusblåa. Kanske inte blev så mkt men köpte mkt smått och gott, fast nödvändigt plus att jag behöver en vårjacka och hörlurar och lite sånt vilket jag nu vet vad jag ska ha. Typ. Kan avrunda med en super fin bild på Jenny som jag tog idag.  Tjingeling/ Sandra


Jenny med finaste håret! Hennes blogg hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0