Röd i facet!

Haha, kom just hem från Internmatchen och kände knappt igen mig själv i spegeln!  Är helt kanllrödi fejjan! Aja, så blir det men den här nyansen tycker jag ändå var att ta i! Hursomhelst, matchen gick väl bra till och från. Roligt att köra Skå mot Skå! :) Då blir inte pressen lika stor och man vågar spela lite emr avslappnat och våga göra lite saker, vilket jag dock inte hade ork till. Men lite mer än vad jag brukar göra gjorde jag i alla fall. Aja, kände att jag blev extremt sugen på att gå på bio när jag läste Emmas inlägg och att prova balklänningar! Tror också att jag vill ha en blå... eller grön..eller rosa!! Gaaah, svårt och bestämma sig.
Nej nu ska jag pallra mig ner till duschen och fräscha upp mig lite och sedan är det kina mat som står på listan! Me like!! Vi köper ching chong maten från något place i Sumpan. En riktigt bra restaurang, familjens etta på den långa två siffriga lista av restauranger vi käkat kinamat på!
Bilder från middagen kommer nog ikväll om både jag och Emma har tid!  Ska ju till skolan imorogn så det blir en chill kväll hemma så jag har tid, vi får väl se vad Emmsi har för planer!
Tjingeling/ Sandra


Haha, Emma och jag hos Jossan. Bilden är tagen av mästerfotografen Julia (Klicka på namnet för att komma till deras superduper snygga blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0