Nu skulle en glass i handen på Thailands stränder sitta finfint!

Som Emma nämnde under det tidigare inläggaet så hade vi brandövning idag och fick sluta mkt tidigare! NAJS! Men kom dock hem normal tif eftersom att vi segade och hade det mys i centrum. Anyway, mkt att göra den här veckan så det blir lite råplugg nu (vilket betyder; sitta vid datorn eftersom att jag är extremt trött) innnan DESPERATE HOUSEWIFES!! Missa inteeee! Anyway, tre läsloggar kallar och ett no-prov som jag ska göra en vecka och en dag före alla andra! Oh shit, vet inte hur jag ska orka plugga när alla andra inte har samma saker. Och vad ALLA kommer tjata om vad som kommer på provet...så jävla jobbigt och berätta och hålla på så kära vänner som läser det här; räkna inte med ngt vidare välutvecklad tal om vad som kommer på no-provet, om jag inte är på humör för sådant förstås ;) Aja, alltid kul och hjälpa. Nej, nu måste jag lära mig lite om Newton och krafter! Suckar...//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0