Myror i fingrarna

Haha, ja, kan inte låta bli att skriva ett inlägg till innan jag går och lägger mig. Är inte speciellt trött, vilket jag nästan aldrig är så här in på småtimmarna! Jag och Emma är nog några av Sveriges största Nattugglor, finns faan inget bättre än att vara uppe på natten! Hursomhelst, tänkte prova mig fram lite och lägga in lite bilder samt berätta lite om mig själv. Sandra Rebecka Malm heter jag och bor i en villa (stuga) på Ekerö med mina föräldrar, syster (riktiga vars blogg ni kna hitta om ni klickar här), hund och katt. Går i de sista månaderna av vårterminen i nian på en skola här på Ekerö tsm med Emma. :) Jaa,  finns inte så mkt mer att säga. Juste, fotbollen får jag ju inte glömma! Spelar då fotboll i Skå IK damlag, eller vet inte om jag ska säga dam eller junior. Hursomhelst så tränar alla 93or och äldre tillsammans.
Okej, nu till att lägga in lite bilder;
HAHA, jaadu Emma, kommer du ihåg?
HAHA, jadu, det var då är allt man behöver säga kanske? :P

HAHA, inte fint någonstans!

Jaa, här har ni oss! Huaaligen! HAHA, nejdå, som ni förstår så är det bra driivbilder.. jag antar att vi inte hade mkt bättre för oss. Mer bilder kommer men nu loggade Emma ut från msn, blev lite ensamt så ska nog också krypa isäng även då innebörden av ordet "dygna" lockar mer än aldrig förr just nu! Hursomhelst, avrundar med lite bilder. De flesta har ng Julia tagit med sin superdupermegabraiga kamera (hennes och en till tjej som heter Jojjo har en blogg tillsammans som ni kaa hitta här)!! ENJOY!

Emma, när vi skulle spela kubb at Julia's

Jag, samma dag, in action (och den supersnygga stilen...)
Emelie, jag, Emma och Jojjo (som delar bloggen med Julia)

Haha, jag och Emma in action på ngn rast, (vette faan vad vi gör)

Avslutar med en av de finaste bilderna jag sett på Emma!! Bra jobbat mästerfotografen Julia! Med denna on my mind kommer jag att sova gott :)
Så jaa.. Godnatt! :)
/ Sandra REBECKA Malm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0