Mitt liv är segt just nu

Hej, jag heter Sandra och kom precis hem från vägstädningen så luktar illa, är i stort behov av en dusch, måste plugga till ett no prov tills på tisdag som jag inte fattar någonting om, göra typ 249754 engelska övningar och läsa 8564297 sifor i en bok + läsloggar och en massa annat skolskit, handla inför crazyfottot, handla och packa inför thailand och en heldel mer +  att jag har träningar och en match nu iveckan. Hur faan ska jag hinna? Och nu vill inte min mobil vara med i leken längre så en ny sådan måste införskaffas innan thailand. Vägrara att åka dit utan musik... Därför hinner jag typ inteskriva så mkt nu och den kommande veckan! Men kära Emma beskrev idol timmarna perfekt! Olivia var gryyyym!  Min idol! :) Men jenny och mamma svimmar snart av odären från mina fötter, time to take a shower! See ya laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0