Men klart som faen att man ändå inte kan sova!

Jaa, sitter här som på nålar!! John Blund har tydligen skitit i mig ikväll. Aja, han kan inte söva alla samtidigt, får väl vänta och se om han kommer på besök. Tänkte då passa på och berätta vad som hänt skärtorsdagen 2009! Började dagen med en sköön sovmorgon till ungefär elva då jag gick upp och åt en lång frukost framför datan. Segade mig lite till halv ett då jag drog in till stan med Emma och körde laserdome! Haha, låter kanske lite barnsligt men det ät extremt kul!! Blir som ett barn. Vet inte var den där inlevelsen kommer ifrån. Trots det gick det sämst för vårt lag, kanske för att vårt lag bestod av fem rädda små åttaåringar plus jag och Emma som lite för ofta sprang runt och leta efter varandra och blev skrämda på tok för mkt av alla andra barnen! Vet inte hur många gånger jag och Emma skrek till för att vi sprang på ett par kaxiga ungar vilket såklart drog till sig uppmärksamhet vilket såklart ledde till att vi blev nedskjutna på stört!
Efter de svettiga minutrarna inne i det mörkarummet tog vi t-banan till Hötorget där vi åt lunch. Sedan drog Emma hem och jag vandrade runt i stan ensam i lite drygt en timme och letade efter en supersnyg kofta på H&M men som såklart var helt slutsåld. Därför fanns de vara i storl. XXL eller XL. Suck. Sprang nog runt i alla H&M affärer kändes det som. Strax efter fyra mötte jag upp mamma som följde med till Gina och JC som smakråd! Var i störstaste behovet av jeans. Men nu känns det som om jag äger en affär. Har shoppat upp nästan alla mina pengar. Men kläder var i stort behov. Kan lägga in lite bilder på kläderna jag köpte senare.  Men har en hel del kvar som jag måste införskaffa.
Hursomhelst, kvällen kom och gick kändes det som, men hann ta moppen upp för att möta Jossan och Emma en snabbis. VI gjorde inte mkt och inget speciellt men hade otroligt roligt och mysigt. Skratta så tårarna spruta och halsen värkte.
Nej, men vad trevligt, Äntligen kom John Blund! Så ska ner och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag nog krypa ner och läsa några sidor ur en bok som vi ska berätta om nästa vecka i skolan.  Avslutar meden bild på mig, Jossan och Emma som vi tog på nyår! Godnatt :) /Sandra


Jossan, jag, Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0