Lyckligast i världen!

Var väl en lite halvt seg dag sådär men roligt med Volleybolloch skönt att vi slapp sista lektionen. En slapp eftermiddag helt enkelt. Anyway, Kom hem nu och kände att det ända jag behöver göra nu är att plugga, ska redovisa ngt sektarbete på torsdag, läsa klart en bok tills imorgon + lämna in en uppsats om en livsviktigfråga. Utöver det så finns det äl en sisådär 73268765824 andra läxor. Suck. Så var väl lite halvt nedstämd och redan uttömd på energi när jag kom hem MEN så kom jag på att det är DESPERATE HOUSEWIFES ikväll! Yeeeeah! :D  Ja, okej, livet blev betydligt lättare kändes det som men sedan jag läste jag ngnstans att pga av att DHW visar sitt hundra avsnitt så visar dom två avsnitt i rad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D Oh Good vad glad jag blev! Passar perfekt! :)
Hursomhelst måste plugga gärnet nu då vilket inte känns lika tragiskt längre! Tur det.. Ska försöka läsa ut min bok nu, har typ 400 sidor kvar! Bir nog inget annat plugg. Kanske slänger in ngt meddelande senare och kanske hinner lägga upp bilderna från Jossan under reklamerna.
Ha en bra dag! /Sandra


Här firar de gärnet! :) Längtar till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0