Inte roligt!

Usch, vad läskigt de va igår asså..Jag kommer nog heller inte ta moppen på kvällarna nåt mer. Asså jag skakade som en jag vet inte vad (som sandra också gjorde). Men det gick ju bra iaf, fast det känns lite obehagligt att dom har kort på oss, asså vad ville dom egentligen?,Dom kanske bara hade tråkigt och ville ut och skrämma några tjejer, eller så ville dom åt mopparna..hmm. Jag kommer iallafall hålla utkik efter den där bilen....
Iallafall så kom jag precis hem från min lillebrorsas fotbollsmatch 3-3 blev det.
När pappa kommer hem ska vi åka till stan och köpa present till farmor som fyller 80 år på fredag, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa men nånting hittar jag väl.
Ska gå nu, ha de bra /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0