Inte alltid roligt att bo på tomt...

...för att då försvinner solen runt fyra!! I alla fall här, där skogen skymmer solen! GRR, vad jag har lust att hugga ner dessa träd som bara växer mer och mer för varje år! Men what to do? Flytta till en lägenhet uppe i ngt riktigt höghus där solen inte skymms av ngt!  Nej fyfaan, tror inte jag skulle klara av att bo så nära in på alla människor! Hualigen! Så, min mobil går inte att smsa med, ingen är hemma, kvällen har inte ens börjat och jag sitter här, helt tom på roliga ideér. Får väl sita med datan och boken hela kvällen framför TVn med min kära mor eftersom att lillasyster taggar till Solna och pappa jobbar. Suck, vad tråkigt! Men när jag ändå har tiden på min sida så hinner jag lägga upp lite roliga bilder jag hittade i mobilen!
Tjingeling så länge!
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0