Hemligheten avslöjas

Haha, och den får ni vänta ett tag med, tänkte börja berätta lite om dagen. Är ju underbara fregad idag men hade tyvär alla lektionerna. Inget märkvärdigt med det. Men har typ 249545 olika nationella prov i matte och göra. alltså övningspapper och så valde vi en ny bok i svenskan eftersom att alla var så anti dvärgen. Jag och Veronica sköt även upp vår sektredovisning...igen! :P Mkt att stå i, men det värsta var att vi idag fick uppgiften inom geografi som är äckligt lång! EN OCH EN HALV SIDA MED FRÅGOR OCH TUSEN OLIKA KÄLLOR OCH SÄTT ATT HITTA INFORMATION PÅ! + ATT MAN SKA HÅLLA UTKICK I TIDNINGARNA efter artiklar om det fattiga landet man ska ha. Djupaste suckarna från min del! Men det ät trots allt ganska intressant, men bara GANSKA!  Efter skolan taggade jag och Emma in till Solna där vi blev supermega nervösa! Asså shiet, var trött, snittrig och nervös... tar på kratfterna. Vi drog ut på vår hemlis vi skulle göra så länge det bara gick. DEt gjorde vi genom att käka och shoppa lite grejs innan men tillslut, runt halv fyra gick vi till hårsalongen mittemot JC och TOG HÅL I ÖRONEN! Det var på tiden kanske. Skulle ha gjort det när jag gick i ettan, men se, åtta år senare får jag det gjort. Haha, kanske lite pinsamt att springa runt med plastörhängen tänkte vi innan men bättre nu än på gymnasiet. Men till min stora glädje och säkert Emmas med så ser örhängena ut som vilka andra som helst! YES! :)  Och killen som tog hål på oss måste trott vi var barnsligast i världen, satt och skaka och frågade om det gjord ont en si sådär sjuttioelva gånger. Och ont gjorde det! Lite mer smärta än vad jag trott, men inte farligt. Värst är nu såhär efter. Hualigen. Har panik att domaren inte kommer låta mig spela med tejpade örhängen...Vad gör man då liksom? :S Jaja, får lösa det den dagen...vilket är på söndag. Suck.
Kommer lite bilder på resultatet och på grejerna jag köpte. Jag var nära på att köpa aceton vilket jag och emma trodde att det hette. Alltså rengörningsgrejset man tvättar öronen med, men som tur var var en av frsörerna uppmärksam och försäkrade oss om att det var alsolsprit vi skulle köpa vilket inte jag och Emma hade tänkt köpa...Hehe...tur det! ;)
Har precis ätit lite kina mat!! :D Fatta lycklig jag blev när jag kom hem och fick reda på vad det skulle bjudas på till middag. Brukar annrs alltis äta det varje söndag då pappa slutar jobbet. han jobbar en hel vecka och sen är han ledig en och varje gång han går av så brukar han köpa det! I love it! Anyway, måste göra mig iordning nu, ska dra viddare upp till Emma, Julia, Jojjo och kanske ngn mer och grilla typ! :) Mysigt! Här kommer bilderna; /Sandra

 
Mitt reslutat!

 
Emmas resultat! :)


Från vänster:
Alsolsprit ca 30 kr från Apoteket
Sololja med solskyddsfaktor 134 kr på Yves Rocher (stavning?)
After Sun garnier ca 80 kr på H&M


Från vänster:
Nagelack Nivea 90 kr från Åhléns
Läppglans Maybeline 40 kr (REA) från H&M


Headset 249 kr från Kjell & Co.

Ha en underbar kväll, see ya later!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag har hört att det inte är bra att tvätta med asolsprit :P tydligen bättre att bara tvätta de med vatten och tvål. kolla upp det lite mer så ni kan vara helt säkra :D pussssiiiisar va fint det bbleev :D:D:D

2009-04-17 @ 22:14:10
URL: http://olivas.blogg.se/
Postat av: Sandra och Emma

Tack Olivia, vi kollar upp det! Men de som tog hålen sa att vi skulle använda det :P

2009-04-18 @ 02:58:36
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0