Godnatt!

Blev typ precis klar med läsloggarna som vi ska lämna in imorgon, väldigt skönt!
Imorgon är det ju crazyfotografering:D!!. Igår kände jag mig lite småstressad eftesrsom jag inte alls visste vad jag skulle ha på mig, men nu är typ allt klart:). Om det är nån som har missat det så ska jag och Sandra vara Bröderna fluff. Jag var inne i stan med Julia idag och leta efter peruker, men det var skitdyrt, det känns så onödigt att lägga ut så mycket pengar på en fotografering, så det fick bli svart hårspej istället och så tänkte vi tuppera håret så det blir nog bra. Det kommer nog inte vara så skönt att få ut håret sen, men ska man va fin får man lida pin, haha:p.
Jag var och kollade på Sandra, Jossan och Julias fotbollsmatch nu på kvällen. Jag tycker dom spelade jättebra men tyvärr förlorade dom, jaja nästa gång så.
Nej, nu ska jag sova, ha de bäst! Natti Natti! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0