Förlorade matchen me 5-4...

Attans, var på g ett par gånger och hade ett finfint anfallsspel men ett lite svajigt backspel tycker jag. Hade några duktiga och snabba tjejer framåt. För mig gick det väl helt okej i början, eller sådär, men sedan i halvlek vet jag inte var min energi tog vägen. Usch vad jobbigt det är att spela helt utpumpad på energi. Men fick byta inom en ganska snar tid i en liten stund. Fick sedan spela knappa 10 minuter till. Vilket helvete! Vet inte vrf jag inte pallade spela idag när jag orkade spela hela matchen i söndags + att jag var bättre laddad idag. var kanske itne på humör helt enkelt. Eller så skrek jag ut min energi dag...hehe...blev lite vilt i bollhallen! HAHA, har en video men jaa...Haha, Anyway, dags att hoppa i duschen nu och STRETCHA, glömde det förra gången...Ajabaja. Och kul att Emma, Olli, Jossan och Jojjo var och tittade på matchen! :D Sov gott nu! :D Tror ni jag hinner i säng innan tolv? Hoppas det men tror i´nte det...Aja, seee ya/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0