Extra enegiföråd

Tydligen så hade jag det för satte mig vid den andra och 1000 gånger sämra datan där typ alla knapparna är sega eller trasigaa eller borta. Suck. Så många ord kommer nog tappa lite bokstäver. Anyway, satte mig då vid datan som hade Word grejset och började motvilligt skriva på Livsviktiga Frågor vilket visade sig vara kul och enkelt! Och eftersom att man bara får skriva en sida är jag typ klar. Har lite kvar att skriva och så behövs såklart lite finslipning men det tog mig bara runt en och en halv timme till två + det jag har kvar och göra nu. Då oroade jag mig över den här i onödan. Menmen, bara det blir bra :) fast ändå, om det känns bra så brukar det inte gå så bra...Nej, måste göra klart den här skiten och sen få tag på Emma angående morgondagen, sedan plugga lite engelska och eventuellt spanska och No när jag ändå håller på. Men sen efter det är det sängen som gäller på momangen om jag ska ta igen mig. Pallar aldrig annars. Kanske hör av mig later. / En betydligt happier Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0