En kort långfredag

Vaknade starx innan tolv och har inte gjort så mkt annat än att ligga ute i solen. Men trots det har tiden gått så otroligt fort! Gick in precis och tappade nästan hakan när siffrorna nere i hörnet på datorn visade 14:00. Ska slänga i mig några pannkakor, ta med mig boken eller datorn, lutar mot datorn och stiga ut i den brännande solen nu. Måste ju passa på när solen tittar fram. Måste ändå in om en timme ungefär och göra mig iordning. Ska ut till ett par kompisár på Munsö och "fira" den långa dag.  Tror inte att jag hinbner blogga ngt mer och ute på Munsö finns det ju ifs datorer så det räcker o blir över, men vi hjar lovat varandra tt inte sitta vid dem utan vara lite social istället!
Ha en underbar dag i de varma 17 graderna!
/Sandra REBECKA Malm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0