Design

Designen är ngn som redna finns på bloggen..tror jag i alla fall! OM inte Emma har några talenger jag inte hört talas om. hon kanske är rena rama experten på allt vad... jaa, vad det nu heter, Photoshop? Picasa? Hur som helst, så har vi ingen aning om hur man fixar egen design, lägger upp bilder på vad jag tror man kallar headen. Så om ngn gullig person vet hur man gör och har lust att hjälpa, just say the word! :) Så på grund av bristande kunskaper ser bloggen ut som den gör, alltså lite tråkig kanske med få bilder! Men rosa är ju alltid fint, tycker Emma i alla fall ;) Nej nu ska jag nog bege mig ut och leta efter en fotboll! Nu kan man ju gå barfota på gräset och då passar det alltid bra med en boll att stå och trixa lite med. Om man nu kna kalla det jag åstadkommer trix, mer övning! Kan typ hatta tre gånger innan bollen faller till marken! Och Ja, jag vet, jag går på fotboll! Därför; ut och träna! See ya later!
/Sandra


Visst ser det extremt härligt ut att få sparka på den där bollen? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

I can help u guys :)

2009-04-11 @ 21:33:08
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vore superr :D ;)

2009-04-11 @ 21:40:01
URL: http://systrarnarebecka.blogg.se/
Postat av: Emma

Schysst Julia:D!!

2009-04-12 @ 01:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0