Bilder från igår!

Vilket väder!! det är typ 22 grader. Jag kom precis in efter en timme i solen för att göra lite saft men fastnade vid datan under tiden:p Håller på att lägga in bilderna från igår, det blev inte så jättemånga bilder eftersom jag glömde bort att fota men jag lägger in de få jag tog:p. Jag tror Sandra, Olivia och Jojjo tog några också.
Ska inte göra något speciellt idag, eller jag behöver plugga, så jag får väl göra det, eller så blir det bara en lugn dag ute i solen, får se vad jag hittar på.
Här är iaf bilderna:)

Olivia och Sandra fem på morgonen!
Jojjo och Jossan fem på morgonen!
Jag fem på morgonen!

Olivia insvepat i filtar:)

Jojjo:)

Jossan och Sandra

Kön vid typ halv 6 på morgonen..

haha:)

Sandra

 I väntsalen!

Alla skulle upp på läktarn för dom skulle spela in nåt typ:p
Oliva som snart skulle in till juryn!

Sandra, Olivias hand och Jojjo som tyvärr inte syns så mycke.
Jojjo, Sandra och Jossan!
Det var några bilder,
Ha de bäst! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0