Behövde ta en paus...

...och kan drf passa på att slänga in ett inlägg. Går inge vidare bra med läsandet även då jag kommer frammåt i boken, men den är så tjock och svårläst. Otroligt bra men kommer ta hela natten om jag ska bli klar, får väl ta boken jag läste under påsklovet ist. Grejen med den boken är att jag glömt bort allt och att jag inte har boken här så måste fixa den där informationen imorgon innan lektionen. Då hinner man ju inte förbereda sig så bra. Suck suck... Och detta leder nog till att jag inte kommer ha tid med bilderna :/ Kommer nog ha fullt upp hela veckan med middagar, träningar men framförallt skolarbete. Kanske kan hoppa träningen imorgon. Har stukat foten typ. Svullnaden är typ dubbelt så stor som den andra foten. Usch. Men då kasnke det ät bra att gå dit och få lite häälp med lindningar och smörj eller vad som nu kna tänkas vara bra för fossingen. Men denna stress kommer nog göra att jag inte hinner med bildern, får se hur effektiv jag är när jag ska göra restrerande skolarbete. Annars väntar en härlig helg om tre dygn. :) Nej, nu släppte  dåsigheten så ska läsa de sista minuterna innan Desperate Housewifes börjar snart!! :D Oj, redan om åtta minuter. Får väl se om jag ens hinner öppna boken. Anyway, time to go och bädda ner sig i soffan och bara njuta i två timmar! Me gusta mucho! /Sandra


Hur coola är de inte?


Ses snart på tv skärmen tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0