Bara för att

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Lillasyster Jenny
3. SMS: Haha, Jenny igen
4. Sång du lyssnade på: Right Round, Flo Rida
5. Gången du grät: Oj..var nog ett bra tag sedan. Vet att jag grät av skratt ngn kväll när jag, Jossan och Emma var ute en snabbis. Torsdags kanske?

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Nope
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
8. Har du varit otrogen: Självklart inte
9. Förlorat någon speciell person: Jaa...
10. Varit deprimerad: Vad räknas som deprimerad? Stänga in sig i ett mörkt rum och inte lämnat detta på hela dagen? Isf nej! Har levt ett otroligt lyckligt liv! :)
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Japp

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. oj, har många men det är t.ex. Blått
13. Grönt
14. Rosa


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jaa, typ. Eller lärt känna folk bättre, Har ju börjat spelat i damlaget så har ju lärt känna en mängd nya och trevliga människor, är dock inte supertajt med dom men dom anses väl ändå som vänner kanske?
16. Fått ditt hjärta krossat: Typ inte. Elelr vet inte. Som sagt! Har levt ett lyckligt liv ;)
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, vem har inte?
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa, utan dem skulle jag ju inte utvecklas och förändras.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, är/var väl inte säker på alla
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Njaa, inget råsnack men lite saker har man väl hört en eller två gånger, men inga större saker som tur är.
21. Kysst en kompis: Kyss= puss på munnen, så ja, men annars så nej, vad jag kan komma på nu iallafall. Kanske när man var liten. Who knowes?

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Typ alla, eller ngn enstaka som jag inte träffat
23. Hur många barn vill du ha: Oj, vet inte, kanske två? Men har ingen aning
24. Har du några husdjur: Yees, katt och hund :)
25. Vill du ändra ditt namn: Nja typ inte. sandra funkar väl, har inte tänkt så mkt på det men det finns många andra fina namn men det hade känts lite weird och byta.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Gick kortdag i skolan, åt på restaurang, vräkte i mig halstabletter för var typ sjuk, kikade på film och laddade inför nationella i engelska :/
27. Vilken tid vaknade du idag: Hehe...ställde klockan på halv två, men kom nog inte upp ur sängen förän närmare två
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Var ute på Ekerö och umgicks med en drös männsikor
29. Någonting som du längtar till: THAAAAAAAAAAAAAILAAND och sommarlov och balen
30. Senaste gången du träffade din pappa: För ungefär en kvart sen
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Finns mkt smådetaljer men det finns inget jättestort problem! Är lycklig för den jag är och i den omgivningen jag lever i :)
32. Vad lyssnar du på just nu: ngt Tv program
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadå
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag pappa snodde duschen före mig så måste vänta ett tag till innan jag får bli kvitt svetten...suck

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sandra Rebecka Malm
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Fiskarna
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Tappströmsskolan
41. Gymnasie: Blackeberg kanske eller atletica? Kan inte bestämma mig
42. Högskola: Inget jag har börjat fundera på än
43. Hårfärg: Lite orangeblontguld eller har ingen aning, höll på att blondera mig med blonde spray när jag hörde att det inte var bra för håret så sluta så har nu en groteskt ful färg
44. Långt eller kort: Lång typ
45. Längd: Runt 175 cm typ
46. Vad gillar du gällande dig själv: Hm, glad?
47. Piercings: Not yet..men det kommer
48. Tattoos: samma som med pierrcings
49. Höger eller vänsterhänt: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Opererat bort polyperna typ
52. Piercing:
53. Tatueringen:
54. Bästa vän: Har och har haft hur många som helst. Första var väl redan på dagis
55. Sporten du spelade: Har inte spelat ngn sport, men spelar fotboll
56. Husdjur: Hunden Molly
57. Vaccination du minns: Oj, kanske stelkramp eller fästingsprutan
58. Konsert: Har typ inte varit på ngn skitstor men lite småkonserter lite här och var. Idol kanske räknas? Isådanafall år 2007
59. Förälskelse: Haha, man var väl lite smått kär i allt och alla när man var liten
60. Alkohol du drack: Måste ha varit när man snodde eller fick smaka av mamma och pappa när man var liten

JUST NU:

61. Äter du:  Suger på en karamell
62. Dricker du: Påskmust
63. Är du på väg att: Ta mig ner till duschen
64. Lyssnar du på: Fotbollsmatch, AIK!!!
65. Väntar du på: Att jag ska bli klar med detta så att jag kna duscha och njuta av AIK-matchen :)

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Ja, typ, kanske
67. Vill du gifta dig: Ja, om det är seriöst
68. Karriär i åtanke: Delfinskötare? Nht med djur hoppas jag på eller med friluftsliv, eller ngt med juridik. Gaah har ingen aning....

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Finns bara fina ögon men fina läppar + fina ögon = perfekt
70. Kramar eller pussar: Både och, men mest pussar kanske
71. Kortare eller längre: LÄngre i så fall men bryr mig inte så mkt faktiskt, inte det som ska spela ngn roll
72. Yngre eller äldre: Samma sak här, ska inte sätta stopp för kärleken men tycker att mindre är lite blä så äldre
73. Romantisk eller spontan: Mixa gärna
74. Snygg mage eller snygga armar: Mage såklart, men inga sladdar till armar, tack!
75. Tatueringar eller piercingar: Beror på vad och var och på vem!
76. Känslig eller inte: Inte för mkt och inte för lite, men helst ingen tunnis
77. Ragg eller förhållande: Spelar ingen roll just nu, bara jag mår bra i det jag håller på med men inte för mkt ragg när man blir äldre tror jag
78. Bråkstake eller tveksam: Hellre bråkstake kanske, men beror på vad man har och jobba med

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Naej, inte vad jag kan komma på just nu
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Ja, solglasögonen ngn gång
82. Haft sex på första dejten: Hell no
83. Krossat någons hjärta: MOHAHA, såklart! Nejdå, driver, hoppas jag inte att jag gjort
84. Har någon krossat ditt hjärta: Nja, inte nå farligt,klart ma blivit ledsen över things men det har inte gjort att världen gått under
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Haha, ja
87. Gråtit när någon dött: Inte många nära och kära som dött men grät ngn tår när kusinen dog, men var så liten när han, farmor och farfar dog så grät nog bara för att alla andra grät! Men grät några floder när min lilla kanin försvann och jag antar att han är död nu... :/
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Blää, så nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Oftast
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Allt är ju möjligt så absolut
92. Himlen: Tveksamt
93. Tomten: Lite för gammal för sådant men en liten del inom mig tror på honom bara för att han är så cool ;)
94. Att kyssas på första dejten: Absolut
95. Änglar: Änglar = lika med underbara människor så ja, annars nej! Titta bara på den andra Rebeckan <3

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nope
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Allt som gör mig lycklig, och även det som gör mig olycklig för annars hade inte det bra i mitt liv kännts lika underbart
100. Att posta det här är din 100 sanning: Självklart

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0